trešdiena, 2010. gada 13. oktobris

Man, lūdzu, vajadzētu 30 dienas! Katru mēnesi.

Kur tādas var iegādāties?

Šodien izdarīju sliktu darbu - nebiju uz OĶ II un NĶ II, pat ne uz it kā obligāto NĶsem II.
Bet es biju kaut kur citur, par ko es ļoti priecājos.

Bet kaut kad pienāks brīdis, kad būs jāizvēlas. Starp alma mater un Operas māju?! Un ziniet. Pagaidām es tur redzu tikai kanālu. Buļ, buļ, Tom!

2 komentāri:

ūdensmeita teica...

klau, aizej pie operas, apsēdies iepretī, tur pie strūklakas, un pavēro to ēku savu pus stundu. Un tad iedomājies sevi tur iekšā - uz skatuves jebšu orķestra bedrē diriģenta vietā (par ļaunu nenāks arī skaistas mūzikas atskaņojums austiņās, lai noskaņa īstā), un atbilde būs rokā. (:

Elfu Māra teica...

mana doma - darīt visu, visu, visu un skriet starp OĶ II, NĶ II un to "kautkur citur" :) un tad vienā brīdī pēkšņi, pavisam noteikti, būs pilnīgi skaidrs, kurā pusē kanālam jābūt.